poniedziałek, 29 grudnia 2014

Od Roni "Jak tu dotarłam? cz.1" (cd. Glory)

Było już dość ciemno. Szybkim krokiem zmierzałam ku celu. chciałam znaleźć watahę, tak watahę, nie kolejny klan lisów. Wątpiłam że mnie przyjmą, no bo kto by chciał lisa w watasze pełnej wilków? Chyba że na kolację, w którym głównym daniem byłabym ja. Chciałam znaleźć schronienie,dom. jeszcze bardziej przyśpieszyłam. Poczułam ich woń. Wilki. Byłam blisko. Zwolniłam. Nagle na kogoś wpadłam. Zrobiłam kilka kroków w tył. Wilk! Czarny wielki wilk. Z nie zbyt przyjaznym wyrazem pyska. co cóż też bym nie była zadowolona gdyby ktoś na mnie wpadł.
- Dobry wieczór.. - powiedziałam z lekkim strachem w głosie.
- A ty to kto? - stanął na przeciwko mnie i powarkiwał.
Moje kończyny uginały się, były jak z waty. Jestem w lesie, ciemnym lesie. Stoi przede mną wielki wilk.
- To może ja już pójdę..
- Stój, zadałem ci pytanie..
- Jestem Roni - powiedziałam bardziej odważnie.

<Glory?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz