wtorek, 23 grudnia 2014

Od Mahō "Wigilia Narodzenia Shianuraoztanadesa" cz.1 (cd. chętny)

Tak, tak, tak! Dziś wigilia! Zawiązałam szybko na szyi swój turkusowy szalik, chwyciłam w paszczę dzwonek, skórzaną torbę przerzuciłam przez grzbiet i pośpiesznie wybiegłam z pałacu, o mało nie wywracając się na świeżo co umytych schodach.
- WILKI, DZIŚ ŚWIĘTA! BUDŹCIE SIĘ! - krzyczałam uradowana dzwoniąc na prawo i lewo złotym dzwoneczkiem chcąc zbudzić pozostałych mieszkańców. Zostawiałam ślady swoich drobnych łap na cienkiej powłoce ze śniegu. Prędko przyklejałam plakaty zwiastujące bardzo ważne przyjęcie odbywające się w naszym Królestwie:

Do wszystkich mieszkańców!
Dziś wieczorem (od 17:00) zapraszamy każdego z naszych poddanych do Białego Pałacu na uroczystą Wigilię Narodzenia Shianuraoztanadesa, odbywającą się w Sali Kryształowej. Wieczerza rozpocznie się od pojawienia się pierwszej gwiazdki, a wcześniej podzielimy się karpiem wraz ze składaniem świątecznych życzeń. Następnie obdarowywanie się prezentami (można przynieść własny, zaadresowany dla innej osoby, musi być podpisany. Należy wówczas pojawić się wcześniej i położyć pakunek pod choinką na sali). Po części tradycyjnej zapraszamy na wielki bal. Zakończenie planujemy w okolicach północy.

Menu na świątecznym stole:
  • Barszcz czerwony z króliczymi uszkami
  • Kluski z makiem
  • Pierogi z mięsem jelenim
  • Kapusta z muchomorami
  • Karp w galarecie
  • Ryba po grecku
  • Kutia
  • Groch z kapustą
  • Łazanki z mięsem niedźwiedzim
  • Łosoś w cieście francuskim z pesto z suszonych pomidorów
  • Kompot z suszonych owoców
  • Pierniki
  •  Ciasta i inne wypieki wigilijne
Zaprasza Król Białego Królestwa wraz z małżonką

Westchnęłam z zadowoleniem patrząc na plakat. Same pyszności... Niestety, ale musiałam już się śpieszyć, bo czas goni, a muszę porozwieszać takich informacji blisko tysiąca, a mam na to zaledwie godzinę!

<ktoś chętny? Przedstawcie proszę swoją wersję ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz