czwartek, 29 stycznia 2015

ZKWMW, LBA

Dołączyliśmy do Zjednoczonego Królestwa Watah Magicznych Wilków. Od teraz będziemy otrzymywać od nich wsparcie.

*************************

Dodatkowo wyjątkowo piszę, by wszystkich poinformować o tym, że zostałam nominowana do Liebster Blog Awards. Polega to na tym, że blogi po kolei się nominują do LBA, aby zyskać na obserwatorach i komentujących. Dlatego też każdy zadaje nominowanym przez siebie blogom 11 pytań. 
Ja także takowe otrzymałam od tego bloga, a tutaj znajdują się moje odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Nie mam. Nie jestem typem strojnisi, ubieram co tylko wpadnie mi w ręce (ale też bez przesady).
2. Ile  masz par butów?
Naliczyłam 7.
3. Jaki rodzaj muzyki jest najbliższy Twojemu sercu?
O rety... Trudno mi wybrać jeden. Wszystko, oprócz reagge, rapu i disco polo. Głównie piosenki po angielsku i japońsku.
4. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny / idol?
Vocaloid. Wiem, że nie każdy lub i wie co to, ale mówi się trudno.
5. Czy znasz Oasis? (Polecam)
Niestety, ale nie.W każdym razie nie przypominam sobie.
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Patrząc na całe serie, to: Dary Anioła, które właśnie czytam, Trylogia Czasu i Heartland. Wiem, niezbyt kreatywne pozycje.
7. Czy masz prawdziwą przyjaciółkę/ prawdziwego przyjaciela?
Owszem. Przyjaciela i dwie przyjaciółki.
8. Z czym chcesz mieć związaną przyszłość? (muzyka, zwierzaki etc)
To chyba oczywiste, że z pisaniem. Nie tylko blogów, ale i też opowiadań. Jeśli wyjdzie, to też z pisaniem książek.
9. Bardziej cieszysz się z życia czy masz więcej smutnych dni?
W zeszłym roku chodziłam przez cały czas zasmucona, a teraz wygląda to odwrotnie... Więc raczej się cieszę.
10. Dlaczego założyłaś bloga? Czy pisanie notek pomaga Ci w wyrażeniu uczuć lub pomaga Ci w czymś?
Tego akurat stworzyłam na myśl o moich internetowych znajomych, a pozostałe, o "luźnych" tematach (np. moje opowiadania czy ten o rysowaniu) z braku innych zajęć, chciałam po prostu zobaczyć, jak to jest. Obecnie bez tego właściwie nie mogę żyć, stanowi to część moich obowiązków, ale i też hobby. Szkoda tylko, że bloggerzy w naszej szkole są wyśmiewani, a prowadzenie bloga, to hańba...
11. W jakim kraju chciałabyś mieszkać w przyszłości?
W Polsce. Nie wiem, gdzie miałabym indziej mieszkać, gdyż nawet angielski kaleczę.

Nominacje:
Pytania:
  1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
  2. Masz chłopaka lub dziewczynę? Jak ma na imię?
  3. Jak lubisz spędzać wolny czas?
  4. Lubisz czytać książki? Jakie?
  5. Jak nazywa się Twój domowy zwierzak (jeśli masz) i jakiej jest rasy?
  6. Jakie masz marzenie?
  7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa lub przekąska?
  8. Jaki jest Twój ulubiony kraj?
  9. Chciałbyś/chciałabyś uczyć się też w dorosłym życiu (np. studia)?
  10. Od jak długa bloggujesz?
  11. Myślałeś/myślałaś nad swoją przyszłością?

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za nominację!
    Odpowiedziałam na pytania ;))

    OdpowiedzUsuń