czwartek, 1 stycznia 2015

Od Glorego "Jak dołączyłam? [Ice]" cz.2 (cd. Ice)

- Czego dusza pragnie? - zapytałem. Z moich obserwacji wynika, że ostatnio dużo wilków chce należeć do Królestwa... a szczególnie wader.
- Czy mogłabym pozyskać pozwolenie na zamieszkanie w Królestwie?
Popatrzyłem na nią mym uważnym okiem, które widzi praktycznie wszystko. W sumie nie wyglądała tak źle. Przynajmniej lepiej, niż ta Nako czy jak jej tam było.
- A jak cię zwą?
- Ice.
- A więc Ice, na próbę zostajesz. Jednak jeżeli usłyszę o tobie jakieś złe wieści, natychmiast wracasz tam, skąd przybywasz. Czy to jest jasne?
- Tak, jaśnie królu.
- W takim razie Maho, oprowadź Ice po Królestwie i zaprowadź ją do jej domu.
- Ok. - odparła szara wadera. - Chodź.
Stwierdziłem, że moja uwaga jest tam już niepotrzebna i odszedłem do swojego biura. Jednak mój niezawodny słuch wykrył jeszcze komentarz Flory, która powiedziała na ucho do Ice:
- Dziwne. Dla nikogo nowego chyba nie był jeszcze taki miły... no oprócz Roni.
Nie zwróciłem na to większej uwagi. Nie powinna się wtrącać w to, kogo darzę sympatią, a kogo nie. Wyszły w Pałacu i powędrowały przez miasto.

<Ice?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz