wtorek, 6 stycznia 2015

Od Elen "Dołączam!" cz. 1 (cd. rodzina królewska)

 Chodziłam tak w kółko szukając Białego Pałacu... wcześniej była ze mną rodzina, lecz niestety spadła wieka skała prosto na moich rodziców i starszego brata... zostałam z tym sama. Po czterech dniach przepełnionych ciągłą harówą postanowiłam że odsapnę na drzewie
- To będzie świetne, solidne, gęste liście, perfekcyjne!
Wdrapywałam się na to drzewo przez 10 minut... było ciężko ale się udało
- Teraz mogę sobie odpocząć.
Otworzyłam swoją torbę i wyjęłam z niej mięso jelenia i nasączony wodą listek. Taki posiłek był mi wystarczający żeby powalić mnie natychmiast. Spałam bardzo długo, w końcu mogłam się porządnie wyspać! Nie czułam się tak bardzo długo. Zeskoczyłam z drzewa i ruszyłam w dalszą podróż.
- Coś tam jest! - krzyknęłam pewna, że to jest jakaś chatka lub jakaś drewniana jaskinia, podbiegłam trochę okazało się że to... Biały Pałac! Nareszcie! Tak długo go szukałam!
Biegłam tam tak długo, że pod samiutką bramą padłam na ziemię. Nagle brama się otworzyła...

<Rodzina Królewska? Sory ale nie miałam pomysłu co napisać na końcu ;-; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz