środa, 26 sierpnia 2015

Oficjalne zamknięcie

Oficjalnie zamykam tego bloga, gdyż nikt prócz Kiry (którą bardzo serdecznie przepraszam, za to, że nie odpisałam. Miałam już gotową odpowiedź, ale mój brat usunął posta, a nie pisałam go od nowa, bo niestety, ale zapomniałam. We dwie raczej nie miałyśmy szans, by uratować stronę) się nim ostatnio nie interesował.
Wiem, że piszę to przed nadejściem września, ale za 5 dni jest koniec sierpnia: w przeciągu tylu dni raczej z taką aktywnością nie dobrnęlibyśmy do 20 op.
Jeśli ktoś jeszcze nie wie, to istnieje druga, podobna strona do BK: CK (a to link do niej). Jeśli ktoś z Was (w szczególności Kira, bo mam nawet co Ciebie, jeśli oczywiście nadal Ci zależy na przyjaźni i przygodach Alexandra i Kiry) jest nim zainteresowany, to zapraszam na priv. (no i Kirę, żebym mogła wytłumaczyć, na czym polega mój pomysł).
Tak więc strona została zamknięta z 99 postami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz