piątek, 7 sierpnia 2015

Od Kiry "Nowy Dom?" cz.5 (cd. Alexander)

Oboje długo wpatrywaliśmy się w otchłań. Przez chwilę mnie tak pochłonęła, że miałam ochotę w nią skoczyć i spadać bez końca. Po chwili namysłu odsunęłam się od wodospadu.
- To... może już pójdziemy dalej? - zapytałam lekko oszołomiona.
- Tak - padła krótka odpowiedź.
Byłam lekko zmęczona, ale nie przejmowałam się tym. Spojrzałam na basiora. Nie wyglądał na chętnego do rozmowy, więc postanowiłam zostawić go w spokoju. Wbiłam wzrok w murowaną ścieżkę i szłam dalej. Po kilku minutach drogi dotarliśmy do bram Królestwa. Uśmiechnęłam się przekraczając ją. Rzadko to robię. Starałam się nie okazywać entuzjazmu, ale raczej basior to zauważył. Podniosłam powoli łeb i zaczęłam się rozglądać.
- Pięknie tu... - szepnęłam.
W końcu stanęliśmy przed Pałacem. Był niesamowity. Zastanawiałam się jak może wyglądać ojciec Alexandra. Za sekundę miałam się dowiedzieć... Weszłam nerwowo do środka i nisko się pokłoniłam.

<Glory, Alex? Postaram się nadrobić swoje lenistwo>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz